fredag, september 14, 2007

en ny blogg. :

Jag får aldrig för mycket bloggar. Jag bara älskar att skriva, så enlekt är det. Och så gillar jag att få skriva så att andra ser det, så det spelar egentligen ingen roll om vad ni tycker. :o :) Kommentera om ni tycker att ämnet verkar spännande så är jag nöjd! :)

Jag vill presentera mig själv lite. Jag är en inte alls blyg tjej som gillar att fördriva tiden med att träna eller umgås med mina kill-polare. Men mycket av den tiden går ofta åt till att plugga, eftersom att mitt mål är att få så bra betyg som möjligt- för att sedan kunna bli vad jag än bestämmer mig för. Jag har en mor, far och en bror. Jag och brorsan är ovanligt bra kompisar, för att vara syskon. Mitt liv är som många andra 15-åringars, men ändå är allt så olikt.
Inte så mycket om mig kanske, men tro mig- det kommer mer. :)

Inga kommentarer: