söndag, oktober 07, 2007


Att han skämms just nu, hur konstigt är inte det? Var det något speciellt i går lr? Hur kan det komma sig att det var så många ute, det var obehagligt. (Tur att jag hade Olov som jag kunde klamra mig fast vid, annars hade jag stuckit hem.) Att det hände så mycket i går, det fattar man ju, det är klart att det gör i fall att det är så där mycket ungdomar ute. Men polisen, jag har fått ännu en anledning till att vilja bli polis. Fan, gjorde dom någonting i går kväll eller? Tror ni inte att dom bara segade förbi Två ggr under bråket och gjorde ingenting? Det är ju helt jävla sjukt.
Just nu skulle jag kunna göra vad som hellst för att spola tillbaka tiden, till i går 21.30 när jag fortfarande satt hemma hos Debb och hade skitkul med Brudarna. Faktiskt.
Jag har bilden av honom liggandes där, jag mår illa. I går mådde jag illa för att jag var så otroligt stressad på eftermiddagen, med allt som har med plugget att göra. Nu är det en annan "magverk". Det är läskigt. Första gången, och mer än en Whisky.
Just nu mår han bra, jag var bara tvungen att ringa och kolla hur det var. Han fick komma hem 01.00 i natt- bra det. Jag tror att det här skrämde ganska många, men alla såg så "oskyldiga" ut, hun fan kunde de bara gå därifrån? I i´mig kommer det här att sitta kvar länge, vafan.. Det är ju Han. Det är ju fan Våran (namn) det handlar om. ! Han som alltid ska vara värst, men nog lyckades han. Stackaren. För det Är ju synd om honom.
Jag och Joz har kommit på en sak, vi ska snacka med komunen om det. Det är ju sjukt när polisen inte gör någonting, varför är dom här för? Ta hand om parkeringsböter? Nej, inte äns det! Jag hade fan varit till bätter hjälp.
Usch, är det här Lilla Nynäshamn. Som det inte händer någonting i, jag tror att vi kan stryka det nu. Det händer saker, bara inte för ofta, för då skulle det inte varit intressant.
Ska plugga i dag. Mormor och morfar kommer för att fira mammas 43års dag.
I kväll ska jag ut en stund med Hanny. Nu måste jag börja plugga..
Jag har suttit här för länge nu.
Ciao.

Inga kommentarer: