onsdag, oktober 24, 2007

Jag kan inte slappna av. Plugget är med mig hela tiden. Mamma har bett mig lägga undan det i tre dagar (onsdag torsdag fredag), vad tror ni jag gör nu? Sitter och skriver på mitt oändligt jobbiga no:arbete. Alltså; det är inte så jobbigt, men är man sjuk, och känner att man inte orkar med någonting. Ungefär så sjuk som jag är just nu, så orkar man inte med det. Men ändå får jag dåligt samvete när jag inte göra någonting.
Jag har feber. Jag har nog inte haft riktig feber på mer än fyra år, så därför blev jag förvånad i dag när min mor kom med det beskedet.
I dag har jag inte gjort så speciellt mycket. Har legat i min säng och lyssnat på "Stenhuggaren". Det är ett "Bok-band", eftersom att jag får ont i ögonen när jag tittar för länge så har jag fått börja lyssna mycket mer. Jag försökte plugga svenska i dag (prov i morgon- egenligen), men bokstäverna bara suddades ut framför mig (också förklaring varför jag är så seg på att svara på msn, måste läsa det ni skriver många gånger innan jag ser vad det står).
Men jo, så har min dag sätt ut. För det är det enda jag har gjort. Och jag ska återgå till min jättespännande dag nu. Eller, i alla fall vänta tills middagen är klar. Sen ska jag nog lägga mig och fortsätta lyssna på "Stenhuggaren". Har Bara åtta skivor kvar. Sleep Tight.

Inga kommentarer: