onsdag, november 07, 2007

ey. jag är på grymt humör just nu. kom precis hem från fotbollsträning och ska snart käka glass med min mor och far. har varit en helt okay dag i plugget, visserligen hade jag svenska prov- som jag inte riktigt vet hur det gick på.. men det har jag ingen lust att bekymra mig över just nu. träningen, som ni kanske förstår, var apkul och jag är glad över att jag gick på den i dag- även om jag faktiskt var sjukt nervös innan (har inte varit träningar på ett tag, uppehåll). men nu är jag med i banan igen och det gick bra.
på lördag ska jag sticka till bromma, till matilda. vi ska gå på "hairspray", hyra film och spela spel; och samtidigt sitta "barnvakt" åt matildas lillebror theo- min 9åriga favorit pojke. på söndag är jag tvungen att ta 11- tåget hem. för jag har träning 13.30, och nu när det är så kul har jag ingen lust att missa något. (vem vet, jag kanske får ett ryck snart och tröttar på det ett tag.)
i morgon är det inget speciellt i plugget. men på kvällen har jag har johanna övertalat olov ochstaffan att hänga med på friskis&svettis- det Är faktiskt ett jättekul pass då. dom ska allt få se!
på fredag är det inte heller något speciellt, som jag Måste tänka på nu i alla fall. på kvällen ska jag mor far och bror (familjen alltså) sticka och åka skridskor en stund- ser jag Verkligen fram emot. och sen ska jag nog träffa killarna. var ett tag sedan nu. :)

äntligen.! glassen är framme (har räknat sekunder), så nu får ni ha det så bra- utan glass.
hejdå.

Inga kommentarer: