onsdag, januari 09, 2008

hejsan alla. jag ska snart till tandläkaren. jag har, vadå, fyra minuter på mig- kommer gå Så bra. men i alla fall, dagen har varit helt okej. plugget gick sådär- inte för att vi riktigt satt i gång med något stort, men lektionerna rullade på som vanligt. idrott sista timmen, om det inte varit för idrotten hade jag aldrig gått till skolan (känns så just nu, suck). vi hade ganska trevligt efter idrotten i omklädningsrummet. vi diskuterade skolor och deras olika system:

julia: ja, jag förstår att många inte förstår vårat skolsystem.
emma: solsystem ?!
jeanette: nej emma, skosystem !
resten av brudarna: öhm .. nettis .. emma .. ? :s

i alla fall. jag har löpträning i kväll 19.00. men a-lagsträningen börjar 19.30- jag är tveksam på vilken jag ska gå på. jag var ute och sprang i går, men ändå känns det som att det är det jag behöver, och känner för. suck. äch, det bestämmer jag i sista minuten sen. haha.

livet. hur känns allt i dag ? jag vet faktiskt inte .. men om jag fick välja skulle jag hällst vilja kryma in i någon liten vrå och gömma mig. så antagligen känns det inte så bra. men en god nyhet är ju i alla fall att om man har mens, och andas upp på en kille- tycker han att man är snyggare. haha, vilket skämt.

hej då länge. (:

okej, glöm träningen (och ett tag frammåt) .. jag har sträckt min ljumske. :/

Inga kommentarer: