onsdag, januari 30, 2008

snöar, gör det ute just nu.
jag kom från fotbollsträningen för 35 minuter sen.
sällskapade med bj hem.
jag har inte hunnit duscha än,
dansat i 15 minuter- anfådd.
egentligen har jag mycket plugg.
men just nu känns det inte som ett problem.

massage, det skulle jag behöva. frivillig, någon ?

hur ser veckan ut ?
lite sent kanske, vi är i mitten av veckan.
hade fysträning i måndags & så kollade jag på film.
dansade och pluggade (+städade) i tisdags.
i dag (onsdag) var det fotbollsträning, & så har jag dansat (glömde bort att plugga heelt).
i morgon (torsdag) Måste jag plugga, sen har vi träning ute+ basta med brudarna efter.
fredag ska jag& några från dansen träffas& på kvällen drar jag nog ut.
fotbollsträning på lördag, sen ska jag&rosol åka med karin till sunnerby. 13.15-21.00.
(vara där under en cup och hjälpa till).
söndag, plugg på svenskan- NP börjar nästa vecka. och så är det lite annat som ska göras.

nu måste jag ner och duscha, innan mor och far kommer hem från deras dans och ska ha duscharna !

värsta schemat för i kväll.
22.00 duscha
22.15-23.00 plugga
23.00 SOVA !

ciao och natti.

Inga kommentarer: