fredag, februari 08, 2008

tiden är 12.23.
i går kväll pratade jag lite för länge med mattias i telefon. det var inte så vidare bra för min hals .. tråkigt att jag är en sådan pratkvarn. jag fick för lite sömn i natt, jag hostade hela tiden och kunde inte koncentrera mig på något annat. tanken var att jag skulle gått till skolan i dag- men så blev det inte. jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart, för när jag är sjuk går det ut över hela familjen .. tycker lite synd om dom.
jag som ville ha en kul helg, skulle köpt min brors födelsedagspresent i dag .. men jag kan (och får) inte gå ut. det bilr ingen cup för mig på söndag, kommer bli värsta deghelgen. det ska bli skönt .. på sätt och vis. men jag vill bli Frisk ! jag kan ha en deghelg Fast jag är frisk. eller hur ?

jag missade engelska förhöret i dag, jag hade varit glad, om det inte varit så att jag pluggat som en dåre för att lära mig, nästan alla glosor. just nu har dom lunchrast i plugget, chattade precis med d.p. jag har kollat på en film på förmiddagen, funderar på att sätta på en till, men orkar jag verkligen det ? och vad skulle jag göra annars ?
kom med ideer, snälla ?

jag drack vatten nästan hela natten, trodde att det skulle hjälpa mot hostan- men jag hade fel. så nu är jag jättekissnödig hela tiden. suck. jag vill bli frisk så ni slipper mitt klagande. jag gillar inte att göra det .. ändå kan jag inte sluta. känns som att det är det ända jag kan snacka om just nu. förhoppningsvis hör jag av mattias snart igen, det var trevligt att prata med honom.

kan jag inte få tillbaka den riktiga emma ?
hej så länge.

Inga kommentarer: