lördag, april 26, 2008

Det har varit underbart väder hela veckan, när ska det braka loss med regn, eller kanske snö? Jag har haft en trevlig vecka, men det har varit stressigt och jobbigt med plugg- nu när allt är klart känns det inte så farligt. Men jag var vekligen stressad och nära på att lägga av med allt.
Jag är på samma humör som jag var igårkväll: hemmafilmskväll med någon kompis. Det är så skönt att bara slappna av. Igår var jag först med Gabbi, var ute och gick och såg sedan på "Leo"- det var en hemsk film! Jag satt och ojjade mig och grät nästan igenom hela filmen, medan Gabbi satt bredvid och skrattade.
Sedan gick jag hem till Johan för att kolla på film med honom Linus Donken och Max. Trevligt. På vägen dit gjorde jag årets goda gärning och blev kallade "ängel". Grattis mig.
Idag har jag endast tjänat 200:-, som jag förhoppningsvis kan hålla i, annars blir det aldrig bli någon ny dator. Suck. Hur långt kommer man med två hundra ? Urk.
Solen börjar bli jobbig. Har dragit ner rullgardinen i mitt rum.
Åh, vad jag är sugen på en actionfilm, ska ragga upp någon lite senare ikväll. Ha det bra. :)

Juste, idag stack min kära Johan till Spanien i en vecka med min Kära Matilda, och Victor Jacob Erika och Stefan. Lyxlyx- jag är inte alls avundsjuk. (;

Justfan. I plugget igår stormade jag in i cafeterian, skitförbannad. Anledningen var att tre pucko-huvuden till killar i min klass satt på ett bord ute på skolgården och mobbade en kille i 8an. Han har tandställning, byxerna vid naveln och cyklar med cykelhjälm (m.a.o: följer lagen). Och det som puckohuvuderna (p-H) sa var: ÅÅH, snyggast.se, woho! Osv. Jag frågade varför de var tvugna att säga så, det är bara sjukt att de inte har större respekt än så. Den mobbade killenes kompis kom gående mot honom, p-H är direkt där och skriker: Åh, Helan och halvan! Värsta paret, Osv. Efter att jag har gett dem en utskällning, men fått svaret: "Vadå, får man inte hälsa" som svar, stormade jag in i cafeterian. Urk vilka killar. När vi blir vuxna är det ändå inte den som är snyggast som har mest vänner, det är den med mest hjärta. Jag undrar när de ska förstå det.

Inga kommentarer: