måndag, april 28, 2008

Hallojsan. Heh, jag sitter och lyssnar på Britney Spears med Lucky, upps. Jag har precis läst DN (anledning: jag försöker hålla mig uppdaterad om vad som händer i världen, so-betyget) och jag kom på Varför jag i vanliga fall drar mig för att göra det. Jo, det står mestadels bara massa skitsaker, som jag inte vill läsa om. Men visst, det är viktigt och sånt som man faktiskt Ska ha koll på, men jag Vill inte! Jag vill inte läsa om 42åringar som varit inlåsta i en källare i 24år och undertiden fött 6 barn med sin egen pappa- nämligen han som låste in henne. Han har också skrivit brev till sig själv och sagt att dottern inte vill att polisen ska leta efter henne. Det är sjukt, och jag blir på dåligt humör. Sen läste jag en till knäpp sak, det var två sumobrottare som höll i varsitt litet barn (1.5 år?), och de tävlade om vems barn som grät högst! Fatta att det finns de som Vill att sitt barn ska gråta, Urk.
Sen gick jag över till sporten, haha- där vet man i alla fall att det barntillåtet (tack gode gud). I kväll ska jag leka med Johanna, vi ska mysa med film och kanske spel. Ser jag fram emot, just nu har jag tråkigt, jag har ingenting att plugga på, och inget annat jag ska göra heller. Det blir ingen träning för mig ikväll, på grund av att jag troligtvis har brytit min tå (jag vet, aptöntigt, men det gör faktiskt ont ..). Jag bara hoppas att det är en stukning eller något, mamma sa att det skulle ta 6 veckor innan den blev helt bra annars, och palla gå runt i Göteborg i tofflor ?! Sällan!
Men i alla fall, jag tror jag drar med mig något offer ut på en promenad tills mamma kommer hem. Hm, ni får ha det så trevligt. Tjenis.


Bild jag hittade på Max kamera igår från skräckfilmskväll hos Linus 19/4 m. Olov o.c.

Inga kommentarer: