tisdag, april 08, 2008

Hejsan. Jag gillar den här stilen, så ni får överleva med den, eller inte läsa alls- så enkelt var det. Min dag har varit bra, jag är jätteförskyld, igen. Det är för att jag gick utan jacka hela lördagseftermiddagen- men då tänkte jag ju att det var så varmt ! Jag ska inte gå utan jacka tills det är 1 maj, då Kanske den kan åka av. Då ska vi på klassresa förrästen, till Göteborg- jag ser fram emot det, om killarna vågar släppa loss kan det bli grymt kul.
Min dag, jag var i Nacka med pappa i morse, tog modeller av mina tänder, fotograferade, rönkade, mätte mig (vad har Det med mina tänder att göra ? Men jag har i alla fall fått min riktiga längd: 1.66, då nu vet ni, och jag), och kollade mina tänder igen. Gick till skolan på lunchrasten, vi hade engelska, sen matteprov (som känns sådär, var inte jättehajj på allt, men hoppas på det bästa), och sist svenska. Då jobbade vi med röda tråden. Och Nu har jag fastnat. Jag står still, kommer ingenstans. Jag vet att jag ska jobba med Diskriminering, men vafan ! Åh, ska verkligen försöka göra det här nu, jag är trött på att inte gå hela vägen, som jag inte gjort så ofta på sista tiden. Vart har min gnista tagit vägen ?
Jag var med Harald efter skolan, det var trevligt. Vi kollade på Tarzan, pratade och kollade lite på En riddares histora.
Han gick hem och jag åt middag, sen planerade jag inför sommaren med mamma, vilka veckor jag ska jobba, och vilka jag ska på läger. Skönt med sommar snart !
Sen dess har jag duschat och ätit banan, pluggat och skrivit i min privata blogg om dagen mer detaljerat. Kulkul.
Jag hoppas att ni har haft en kul dag. Jag är förskyld och har ont i halsen, jag sitter och hatar mig själv för att jag inte hade jacka på mig den drä dagen. För guds skull, ta inte ut sommaren i förskott- som jag så ofta vill göra.
Ha det bra.


min mattelärare skrev lite fel. hon skrev "du får G när du är klar med provet."alla: "WOHO!"det skulle stå: "du få Gå när du är klar med provet."

Inga kommentarer: