torsdag, maj 29, 2008

"Don´t stop the music"

Jo, så var det över för min del. Visserligen är jag med till 09:00 imorgon då första föreställningen börjar- av de två vi har kvar. Men det var min sista som jag var med i nu i kväll. Och den var så Grymt bra!
Fan vad vi hade roligt, och vi var så bra!
Jag var så sjukt trött innan 19:00 föreställningen, jag grät för att jag var så trött- fast jag garvade ändå. Och sen när vi började, vilken energi jag fick ! Det var Så kul !
Ojojoj, vad jag kommer att sakna det här ! Synd att de inte filmade nu i kväll, det hade varit bäst.

Vi fick höra att det här var den bästa showen Via någonsin hade gjort, Huur grymt känns inte det på en skala ?! WOHO !

Plus att jag fick pris. De avbröt mitt i Julias "The first cut is the deepest". Ronny kom fram och sa att han ville tacka de vid ljuset (som sitter där nu) och Naida vid ljudet, det han slutade med var att be mig komma ner från kören, eftersom att jag hade varit den grymmaste ljusteknikern ever.
Mina ben skakade ! Men det kändes bra. Ronny kramade om mig och jag fick en guldig stor spotlight ! Han hade målat den, och satt på en skylt där det stod: "GOLDEN LIGHT AWARD".
Han är riktigt snäll.
Vi stannade och pratade ett tag efteråt. Just nu känns det fel att lämna Via.

Det här har varit en sjukt kul vecka. Tack alla ! (:

1 kommentar:

Anonym sa...

Woho! Det var jätteroligt, och kul att dom tyckte den var bra! Du var bäst som ljus som vanligt ;D SYnd bara att du fick ställningen just den veckan :P