måndag, maj 26, 2008

Jag är jättestressad, helgen har varit kul och vi har haft trevilga soliga dagar med åkning och chill m. nice sällskap. I övermorgon har vi föreställningar, jag kan inte dansen än- vi kommer i otackt men ingen lyssnar på mig. Kulkul ..
Jag får tanställning i morgon, jag ska vara på vågen 08:10. 09:45 ska pappa hämta mig, då vi ska köpa frukost till mig, och sedan , Ojojoj.
Jag måste lära mig att backa med jollen innan nästa vecka, och skriva klart min träningsdagbok innan fredag, + att jag måste orgientera innan fredag också .. Jag missade ju förra veckan.
Hur fan ska jag hinna ?!
Onsdag: Föreställningar 09:30+13:00+19:00. 15:00 tacobuffé på Kroken.
Torsdag: Föreställningar 09:30+13:00-19:00. 15:00 Lejonet& Björnen bjuder på glass.
Fredag: Föreställningar 09:30+13:00. Operera mina tår 13:00, åka från nynäs 12:00.
Sova med brudarna hos Sara.

Hur ska jag sätta ihop det .. ? Då måste jag orgientera i morgon .. Segla på lördag ? Skriva klart träningsdagboken på torsdag .. ? Guud. - Som sagt, jag kan inte hela dansen än. Det här är döden.

Inga kommentarer: