onsdag, oktober 08, 2008

nu är vi mitt uppe i fördjupningsveckan. det betyder att vi inte har några vanliga lektioner i plugget den här vecka, mums! än så länge har veckan varit okej/bra, gjorde inte mycket i måndags då vi slutade elva/halv tolv, i går var vi i stockholm hela dagen och var på armémuseum och forum för levande historia. idag har vi inte gjort mycket, slutade ett. imorgon ska vi orientera mellan 9.30 och 11.00, sedan slutar vi. på fredag har vi datagrund på förmiddagen, och leka publik på eftermiddagen (slutar ett). me loooove. övrigt händer det inte mycket i mitt liv, det funkar med kompisar och familj, är fortfarande en "träningsnarkoman"* (dock utan fotboll..) pluggandet går sådär. jag tar ingenting på allvar, jag borde vara seriös- ändå är det det minsta jag är.alltså, omotiverad. men förhoppningsvis blir det ändring på det snart.. hehe. mamma fyllde år i måndags, grattis i efterskott till henne (: <3

träningsnarkoman*- ett uttryck rosol kom på åt mig,
jag använder det för mycket.

Inga kommentarer: