onsdag, december 03, 2008

just breathe

Tjo. Jag har precis käkat, fil och flingor (innehåller alla prylar man behöver få i sig..). Tränade step-up efter skolan (och efter att inte ha kört på ett år var det ganska svårt - heheh). Ska försöka läsa ut Twilight idag (önska mig lycka till..), så blir lite läsning innan fotbollsträningen ikväll. Vill försöka bli klar med den så jag kan fortsätta på målningen i mitt rum i helgen (kan inte göra det när boken lockar). Men på tal om mitt rum, så har jag bestämt mig för hur det ska vara: fönsterväggen ska vara vit, den stora och den lilla väggen ska vara mörkblå, och sneväggen ska vara ljusare blå. Då ser rummet större ut eftersom att sneväggen blir ljusare.
Skoldagen var okej, hände inte så speciellt mycket roliga saker. Jag hade sovmorgon till halv tolv, men var i skolan kvart över nio och fick ganska mycket plugg gjort. Argumentationer på svenskan (men jag och Olivia gjorde vår i går, så vi behövde bara kolla idag), uppgift om försurning på naturkunskapen (Juste! Hur hänger försurning ihop med växthuseffekten? Någon som vet?) och på historian snackade vi om källkritik.

Twilight, här kommer jag!

Inga kommentarer: