fredag, januari 02, 2009

because you live


Jesse McCartney

Jag har haft en bra dag, med Olivia. Det var roligt att träffa henne, vi har inte träffats på över en vecka. Vi tog en uppfriskande promenad(hahaha.. det är svinigt kallt ute!) och sedan kollade vi på "En prinsessad dagbok 2", spelade yatzy(2-1 till henne..) och lekte med dansmattan. Det var rooligt. Jag ska snart käka middag, det luktar lax.. Det borde betyda att vi ska käka lax .. Fy fabian för lax! Jag ringde Telia idag, och fick två nummer som jag ska ringa till för att sluta få knäppa sms som tar mina pengar. Åh, så skönt! Igårkväll kollade jag på en Wallander-film med mamma och pappa, "Mörkret". Och ikväll ska vi se en riktig thriller, det ser jag fram emot!

Jag har tänkt. Jag tror jag vet vad jag vill göra, sen. Jag vill jag flytta upp till en polishögskola i Norrland(så att jag kan se Vintergatan, när jag vill) efter att jag har gått ut gymnasiet här i Nynäshamn. Jag vill bort, se hur är det att inte vara omringad av människor man kan hela släktträd om(även om det är en del av charmen med Nynäshamn).

2 kommentarer:

matilda sa...

åh han e snygg :P

Wakeskatebrud sa...

och han sjunger braa :d har du hört "because you live"? :o