fredag, februari 20, 2009

sportlov

Nu har vi sportlov. Det är verkligen jätteskönt! Imorgon åker vi upp till Höglekardalen (som vi har gjort sedan jag och Melker gick i småskolan). Det känns galet att det var ett år sedan vi var där sist, tiden har verkligen gått fort... Och jag verkligen längtar efter backar och varm choklad!

Jag måste plugga anatomi i fjällen, om jag ska klara tentan när jag kommer hem... Men det ska nog gå bra, jag har ju några timmars bilresa att plugga på om inte annat (och så kan jag ju flirta lite med Sussi, om vilken typ av frågor som kommer).
På tal om det, så gjorde jag ett naturkunskapsprov igår - som jag hade glömt att plugga på (i stessen av att hinna klart med fördjupningsuppgiften), och jag fick bara ett fel! Grattis mig.

Veckan har i övrigt varit ganska bra. Stressigt med jobb och plugg, men jag har fått ihop det.

Ikväll ska jag leka med Harald.
Det ska bli roligt att träffa honom,
det var überlänge sen.

Inga kommentarer: