söndag, mars 22, 2009

härlig söndag

Sara din sööööötnöt!

Idag har jag fått köra i 60 km/h, och jag är överlycklig. Hehehe, stort steg för lilla mig! Och så jag har börjat läsa en ny bok, "Inte någon snäll flicka" av Susan Elizabeth Phillips (originaltitel: "Ain´t she sweet?"). Och jag har kommit ganska långt, den är jättebra. Känns skönt att läsa en roman efter att ha läst "Det finns annan frukt än apelsiner" av Jeanette Winterson (suck, pust och STÖN!).
Nu ikväll gick jag på Sussis spinningpass, och jag har ingen aaning om vad det är med mig - så jävla trött! Ska bli skönt att ha mitt imorgon, för då går det inte att fuska. Hehe. Jag har hjälp pappa att tvätta bilen idag, också.. Det var kul till en början, men sen blev det ganska tråkigt och kallt. Brrrr.

Nu börjar Beck! Ska kura ihop mig vid pappas fötter i soffan, heheh... Vadå känna sig som en hund?

Inga kommentarer: