torsdag, mars 05, 2009

love story - taylor swift

Hej på Er.

Jag har precis ätit mitt mellanmål: en tallrik fil, äten med en finsked (jag glömde sätta på diskmaskinen igårkväll, och imorse... Så det fanns inga rena skedar...). Min skoldag har varit bra, har dock fått fler läxor och uppgifter att göra till morgondagen och nästa vecka. Men det känns inte som att det gör så stor skillnad... Vi har jobbat med William Shakespeares sonnet 18 på engelskan: och fått i uppgift att skriva en kärleksdikt (haha, svårt...).

Det var definitivt en skrattdag idag. Jag, Olivia och Sara satt i sp-rummet under våra lektioner - helt underbart hur roligt man kan ha (och ändå hinna med de frågot vi fått om cellens funktion och vad skräckväldet var, m.f).

Jag har suttit här 15 minuter för länge, och ändå har jag bara suttit här i 15 minuter. Ibland är livet orättvist. Men, jag har som sagt lite plugg att uträtta - om jag ska komma någonstans i mina studier är det bäst att jag sätter igång nu. Jag får inte träna ikväll, har ont i halsen och så har jag mått illa större delen av dagen (illamåendet kommer och går, för tillfället är det okej), och då har jag plötsligt en extra pluggtimme, jippiiiii... Men en promenad ska jag allt pallra mig ut på lite senare. Om du känner för att göra sällskap, så har du mitt nummer. Vi höres!

Skulle du vilja hålla om mig,
som du gjorde,
vad skulle det betyda för dig?
Vad betydde det för dig?

Inga kommentarer: