fredag, mars 06, 2009

nervig & långtråkig fredagseftermiddag

love is in the air... hahaha, strålande underhållning under historialektion
Malin är sjuk, sjukare än mig. Så vi kan inte ha fest hos henne ikväll, lite tråkigt för jag hade verkligen sett fram emot det. Men ett stort grattis på dig i alla fall!
Nu sitter jag här och har ingenting att se fram emot efter middagen ikväll - som jag är riktigt nervös inför! Jag är nervös för att jag inte ska ha någon att prata med, jag är ju inte direkt mycket för vuxensnack.. (Jag hoppas att Ankis son Nick är med, han jobbar ju där på sätt och vis.. Och det så skulle vara så mycket enklare och roligare att ha en jämnårig att prata med.) Men jag kan ju ha fel, vi kanske får jättetrevligt - vi håller på det, va? Hjälp.
  • Låtar ni, enligt mig, bör lyssna en gång (eller fler) på:
    - hear you me, jimmy eat world
    - work, jimmy eat world
    - mr. brightside, the killers
    - not ready to make nice, dixie chicks
    - love story, taylor swift


  • Böcker du, enligt mig, bör kolla igenom/faktiskt läsa:
    - skulden, jodi picoult
    - se dig inte om, karin forslund
    - catch med if you can, frank W. abagnale & stan redding
    - brunstkalendern, emma hamberg
    - den bortglömda konsten att bevara en hemlighet, eva rice

1 kommentar:

Anonym sa...

Euw vilken äcklig bild xD