söndag, april 26, 2009

värsta superhelgen

Vilken härlig helg jag har haft! (: Rena rama sommarvädret! Jag har spelat fotboll med några i klassen och deras kompisar, och sen käkat piizza, varit på landet, kollat på film med Isse och Simon, gått en promenad med Olivia och kollat på hockey VM med killarna och Gabbi.

Och idag tvingade Johan upp mig nio för att följa med till Sorunda och tvätta wakeboardbåten, och jag tvingade upp Harald för att följa med och göra sällskap.. Ondskan flöödar. Undra vem som tvingade upp Max, Linus och Dennis.. Nej, men det var treevligt! Kändes som om allt var på g, att vi snart skulle få börja ååka! Synd att det fortfarande känns som minusgrader i vattnet (;

Jonas, jag saknar dig!

Mitt dåliga samvete käkar upp mig inifrån. Att inte kunna somna på grund av det ger mig huvudvärk. Och att inte kunna styra över mina känslor får mig att må illa. Jag vill så gärna berätta för dig hur dåligt jag mår, för det jag utsätter dig för. Det ska ta slut. Jag måste bara sluta ögonen, ta ett djupt andetag, och försöka få sanningen ur min mun.

Inga kommentarer: