tisdag, april 28, 2009

puss på tisdagar

"Jag vet inte på vilket sätt jag ska se det. Vore det bättre om jag bara blundade? Så jävla trött på att bara gå förbi. Så jävla trött på att aldrig få ställa mig i vägen. Och så jävla trött på att inte bli sedd som mig!"

Känner hur min vanliga energi gjort sällskap med mina fötter under hela dagen, så lågt har den sjunkit. Det är vår, och så nära sommaren att man nästa kan se den komma i horisonten! Så en fråga, hur kommer det sig att jag trots våren, kan vara så jäkla omotiverad?! Blir så otroligt trött på mig själv.

Tänker sova av mig mitt dåliga humör inatt, ojojoj vad jag läängtar. Men först ska jag plugga och sen kolla Barcelona-Chelsea på 6an. Måste ju spana in Liverpools motståndare. Tänker ringa över Olivia hit, så förhoppningvis får jag lite sällskap. (:

Inga kommentarer: