lördag, maj 30, 2009

bra väder och bra sällskap (:

Tjaa! Snacka om att det varit strålande väder idag, herregud! Jag har varit på East Festival i Skogås med mamma och kollat på min kusin Evelina som spelade gitarr. Det var väldigt varmt, jag och mamma åt glass i Skogås centrum - det var greejer det! Haha. När vi åkte hem gick jag av i Ösmo, och lekte med Sara hela eftermiddagen/kvällen. (Jag fick mess av Max, han och grabbarna skulle tydligen till klubben och åka wake, synd att dom alltid tajmar när jag är i Ösmo..)

Men jag och Sara hade väldigt trevligt. Vi spelade plump (hehehe, vår nya sysselsättning, mycket underhållande!), ååt mat och godis, kollade på Tears of the sun och lyssnade på Jimmy Janssons skiva "Flickan från de blå" (framgrävd ur Saras stoora skivsamling).

Om man som främling skulle kommit in i Saras rum i den stunden - då vi satt i hennes säng och lyssnade på Jimmy och spelade kort. Så skulle man troligtvis blivit väldigt förvirrad.. Av den anledningen att hennes väggar är täckta av posters med Green day och My chemical romance. Hon kan bara skylla på att det var jag som valde skiva.. Hahah! (;

2 kommentarer:

sara (booringpeople) sa...

haha för den är ju sååå stor;)

haha de skulle vart rätt kul faktiskt xD men alvarlig talat så är han inte så dålig:O [:=

Wakeskatebrud sa...

hahahah (; men kram på dig :D