torsdag, juni 04, 2009

jag vill så gärna, men vet inte hur

Haallå. Fasen vilken seeg dag! Det finns inget att göra i plugget, så vi körde brännboll mot sp1a mellan tolv och halv två (Isse på bild). Sen cyklade jag ner i centrum och klippte mig, kort (eller i alla fall kortare än förut, det känns jättekort...). Sen läste jag ut Tracys hämnd av Sidney Sheldon - slutade sådär... Men i övrigt var boken bra (hittade den i friggeboden förut, mamma läste den på 80-talet).

Sen har jag städat friggeboden hela eftermiddagen: nu ser man väggarna och delar av golvet. Ojojoj, starkt jobbat av mig (; Hehe. Nu skulle jag vilja leka med någon, men är så galet trött, så tror inte att någon skulle orka med mig... (Hehe, Sara och jag igår eftermiddag liksom... Galet vad vi var övertrötta. Garvade åt allt och ingenting...)

Imorgon har vi skolavslutning. Sen väntar SOMMARLOV. !!!! (:

2 kommentarer:

Kungen sa...

De va tider när man hade långt hår ;)

Wakeskatebrud sa...

faaasen, du har ju redan klippt diiig!