torsdag, augusti 06, 2009

ohyeeah !! (:

Hej på er alla! Jag sitter och lyssnar på Halo som Haley sjunger i One tree hill, så galet braa - eller hur Linneá?! Heeell yeeah! Hahah.

Jag har åkt wake två gånger sen i torsdags, då jag slet loss muskelfästet i biceps (förra bilden..). Och det går inte för dåligt, visserligen är det såå mycket jobbigare att bara åka med en hand (med det menar jag att mina muskel är nåågot för klena. Snyft). Men jag kommer i alla fall kunna stå repan på Sm - grattisgrattis...

I morgon åker jag till Vallentuna över helgen, kommer hem på söndag. Jag ska på dansutbildning hos FunkyKidz. Jag är råtaggad, och gaanska nervös! Delvis för själva utbildningen, men sen ska jag dessutom sova ensam i en stor villa. Ska sova i några kompisars hus, dom ska vara på landet i helgen - så jag har en hel villa för mig själv. Jag kommer kissa på mig såå hårt.. Jeesus! Men nu ska jag fortsätta packa, ha det braa!

Juste! Vi köper en katt imorgon, den heter Tudor.. Hahaha, skön eller vadåå!?

4 kommentarer:

sara sa...

jo du den låten är apbra:D

tur att du inte gjorde dig så illa så du inte kunde åka alls iaf...

haha du får ha alla lampor tända, tv-volymen på max och se till så att täcket täcker aaalla dina kroppsdelar så kanske monstret under sängen blir distaherat;)

ska ni? fan va kul:D as sött namn juh:D

Wakeskatebrud sa...

men eller huur!

nejdå, just nu är det ganska lungt. (:
hahahhaha, du ska veta hur rätt du har om monstrerna under sänmgen! Jag har till och med låst dörren till sovrummsdörren.. Plus satt på larmet. Tänker inte ge tjuvar en chans att överraska mig´(;

hahah, jo viisst - det tycker min bror också. hahah. kram på dig!

Linnéa sa...

DU KLARADE DET! :D
Ha som om vi inte visste att dina muskler va klena, men det är lugnt alla kan ju inte ha lika pumpade muskler som mig!

neeeeej, den kissen vill jag se. SKA SE! :)

Wakeskatebrud sa...

OOOOHYEEAH! :D
Din mupp! Du kan inte ha sett dina muskler.. Och jämför med mina.. Ojojoj!

den kissen HAR du redan sätt ;)