tisdag, augusti 25, 2009

sommar går till höst



Idag hade jag bara två lektioner, naturkunskap & idrott. Idrotten var kul! Vi körde brännboll, fast man skulle sparka fotboll/amerikansk fotboll/frisbee istället för att ha slagträ- haha, sjuukt roligt!
Nu på eftermiddagen har jag dansat, cyklat runt ringvägen medan pappa seglade & mamma paddlade, bakat scones & övningskört med pappa.

När jag satt i soffan och kollade på Brokeback Mountain (jag har inte sett klart den än...) kom Melker hem, han hade varit på Ica med Simon. Tydligen hade Mikael Persbrandt stått i kön framför dom - de var helt hyper.
Idioter som inte snackade med honom juu, även om man tycker att kändias ska få ha lite privatliv - men hallå? Annars skulle dom ju inte vara kändisar!

För någon helg sen när jag cyklade hem från Linneá kändes det som höst i luften. Det var mörkt, kallt och precis efter att det hade regnat så marken var blöt och det luktade regn. Det var en ganska skön känsla, jag är sugen på höst! (-:

Önska mig lycka till, jag har mina två första danslektioner imorgonkväll - super nervös (det är ett under om jag somnar inatt!).

Inga kommentarer: