tisdag, september 29, 2009

fördjupningsveckaa

Det är vad vi har i skolan.. Går ut på att vi inte har några vanliga lektioner utan bara gör massa udda saker. Igår kollade min klass (sam sam) på Fucking Åmål, och sen skulle vi skriva en filmanalys. Idag har vi orienterat, började halv nio och slutade halv elva. Det var ganska kuul.
Jag tog MVG-banan, och tänkte att jag skulle göra den själv. Men efter en kontroll mötte jag Malin - så vi fortsatte tillsammans. Och sen stötte vi på Rayén och Tony. Då märkte vi att jag och Malin inte hade samma kontroller vi skulle ta. Så Tony och Malin fortsatte, och jag och Rayén gick åt vårt håll. Slutade med att vi skulle till samma sen iaf, så vi drog tillsammans: ooch då mötte vi Jonsson också. Hehe. Sen träffade vi på Matte och Isse. Det betydde att alla vi som tagit MVG-banan i sam 2an, var tillsammans - fast man var tvugna att göra de indivuduellt. Meen vi löste det ganska bra i slutet. Eftersom att vi alla tagit olika och missat olika.. Hm.

Imorgon ska vi till Sthlm och gå på bio, och sen på moderna museet (jag måste hem och jobba så jag missar museet..). På torsdag har vi naturkunskap heela dagen! Helt galet! Och på fredag också.. Men håller tummarna för att vi slutar runt lunch på fredag.

Jag har verkligen tröttnat på det här.. Så jäkla trött på att jag inte kan göra något åt det!

Inga kommentarer: