onsdag, september 02, 2009

"Kan vi få springa nu, jag har inte sprungit på hela daaan!"

Det citatet har jag levt på i stort sett hela veckan! En väldigt söt liten tjej som sa det på dansen förra veckan - när vi hade dansat i en halvtimme, och de ville ha en varation (en lek) för att få springa av sig lite innan de fick fortsätta dansa. Och det lät så galet rätt.
Barnen får mig att bli så glaad, och jag ser verkligen fram emot danslektionerna ikväll (nu när jag har mycket mer koll än förra veckan)!

Det här är bland det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Något som gynnar både mig själv, och barnen som tycker att det är kul att dansa!
Det känns bra, att veta att jag har gjort något för mig själv som jag tycker är roligt. Även om det troligtvis kommer att bli lite jobbiga perioder när det är mycket i skolan också.
Men ändå. Jag kommer inte att ångra mig!

Inga kommentarer: