måndag, september 17, 2007

2007-sep-10 @ 21:58

Jag sitter och Lyssnar på Final Answer av The Calling som jag fick av Hanny i dag. Den gör mig avslappnad. Jag har precis varit på en ganska ansträngande träning, och ansträngt mig för mycket tror jag. Jag behövde det, jag tänker för mycket på dagarna- jag behöver de där stunderna av kraft och motion som får mig att tänka på någonting annat. Nu bytte iTunes till Someday med Nickelback, det har faktiskt blivit min favorit! Varför jag mår duperbra just nu är för att jag fick köra Målisträning på träningen idag, det fick verkligen upp mitt humör. Sventa tyckte att jag var jätteduktig och hoppades att jag ville fortsätta som dels målvakt- och liksom: såklart att jag vill!

I går pratade jag med Matilda efter träningen. Det var trevligt, jag saknar henne- och verkligen längtar till på fredag!

Min vecka är Fullproppad med roliga saker. I morgon, okej är inte så kul, ska plugga och sen dra på träning (tummen upp). Onsdag är det friidrott på Kvarnis hela dagen, sen ska jag och Hanny dricka te,och efter det är det träning. + Att jag måste plugga hemkunskap. Torsdag, är det inget speciellt, skriva klart Engelskan och Svenskan, och sen träna m. Johanna.Fredag! Då kommer Matilda med tåget 15.22! Lördag, ska vi vara med killarna och gå i hamnen, ska visa Matilda Nynäshamn.Söndag, ska vi umgås och ha kul, hon åker hem (:()och jag ska träna på kvällen. :)

Nu måste jag käka. Hanna påminde mig om hur hungrig jag var, efter att ha sagt att hon käkar vindruvor! Dupergott jue! Brb. (Haha, jag kan vara borta i ett år utan att ni märker det:p).

Men i alla fall (inte ett år senare), ska forstätta med mitt oerhört intressant inlägg.Haha, har egentligen ingenting att skriva, om man räknar bort det att jag just nu är ganska mycket förvirrad och bara tänker hela tiden, att jag snart slutar tro på vad killar (inte killar i allmänhet, utan ett par speciella killar) säger. Men den där smörjan vet ni redan om så att..Men jag så något till Olov i dag, som jag knappt trodde på innan jag sa det. Jag blev till och med förvånad, men det var i alla fall "Jag tror att jag har tröttnat på att blogga". Jag tror att han inte trodde det minsta på det. Men om ni gämför, ni som läste min förra blogg och gämför med den här, den här är inte alls lika intressant. Inte alls.

Okej, jag orkar egentligen inte skriva. Jag vill skriva att jag inte känner för att ha idrott i morgon. Jag gillar inte våran nya idrottslärare, jag som alltid har älskat idrott. :'( Och så vill jag skiva om Robin Törner som jag saknar så mycket och som jag förästen snackade med i dag, han ringde mig- jag blev duperglad. Och så om min bror, som har gjort mitt sista halvår helt underbart (även om han också kan vara en råtta i bland). Och om hur glad jag är över att kunna lira fotboll igen! För det betyder Livet!

Som ni förstår, jag orkar inte skriva om allt det här, så ha en bra natt. Nattinatti. <3

Inga kommentarer: