söndag, september 16, 2007

Haj, Alle Osjuke Männ´skor.
Jag känner mig sjuk. Jag Är sjuk. Matilda har varit här hela helgen, det har varit jättemysigt. Det var verkligen trevligt. Men jag har blivit sjuk, det smög sig på mig i går kväll/natt. Så i dag har vi inte gjort så speciellt mycket. Johan och Max kom vid 13.00 och Matilda tog tåget hem 14.11.
Nu regnar det. Värsta tråkiga vädret.
Det värsta jag vet är att vara sjuk. Om man bara kan ligga och glo på tv, då är det okej. Men om man är sån sjuk att man är uttråkad, trött och helt körd på alltding. Det hatar jag. Jag hoppas att jag blir frisk i veckan. Om en vecka ska jag åka till Fagersta och Mattias!
Jag längtar! Jag längtar så otroligt mycket, hans kramar.. Mm.
Det ska bli duperskoj, och på resan dit och hem kommer jag Donald och Johan troligtvis inte ha någon brist på roligheter.
Jag lyssnar på Skillet, Will you be there. Den är seg, men otroligt bra när man känner sig som jag gör nu. Det är inget fel på mitt humör, jag mår inte dåligt på det sättet.
Det är ganska skönt.
Jag närmare bestämt älskar mitt liv just nu, även om även det har brister; som att jag te x är sjuk, och att jag ska proa på dagis de två kommande veckorna och troligen bli mer sjuk.
Men jag är nöjd, jag har mina kompisar, min familj, mitt rum och fortfarande suget efter spänning och viljan att vara med om saker, bra som dåliga.

Nu har jag skrivit klart för i dag.. läsa lite, sen plugga en timme (?), och middag.. och sen Sova.
Solong.

Inga kommentarer: