måndag, september 17, 2007

Hi everybody.
Läget med alla en dag som denna, grå och tråkig?
Men jag är på ganska glatt humör ändå. Förstå dagen på prao och ser inte fuullt så hemskt ut. Jag längtar till i helgen, målet för denna vecka är att börja med Hk, No och Slöjd arbeterna. Hur långt jag kommer spelar ingen roll, bara att jag börjar.
Jag lyssnar på music, like usually. Och chattar med Hanny. Det är väldigt trevligt.
Jag sitter samtidigt och planerar min vecka, jag måste få allt att gå ihop. Pluggandet, prao mellan 08.00-17.00 och träffa Hanny på torsdag och killarna på tisdag och kanske onsdag.

Jag har ont i halsen, är snuvig, och känns som om jag kan somna när som hällst.
Jag somnade 19.00 i går, ska satsa på något likande i dag.
På grund av den här bloggen har jag nästan börja issa min andra blogg (http://underbaraE.blogg.se/) och det känns hemskt. Suck.

Nu har jag precis käkat middag, en väldigt trevlig sådan.
Och min bror har lovat att vi ska göra en film i kvll, om jag förbereder den på 1 h, och det ska jag väl klara av. :)
Men nu får ni ha det så trevligt, gunderar på att ta bort någon av bloggarna. kommer i så fall ha väldigt svårt för att bestämma mig för vilken! :o

Have a nice.. Night.

Inga kommentarer: