torsdag, september 20, 2007

Hey Everybody!
Wazzup (ett uttryck jag fick av Donken i helgen) ?
Jag sitter och lyssnar på Erik Grönwall med "i want you break free" (idolprogrammet) med en proppfull mage. Vi har precis käkat pannkakor, jag brorsan och mor. Jag tycker att han (alltså: Erik Grönwall) är superbra! Och han ser inte Alltför ful ut heller (han är S-k-i-t snygg. :o)

I dag var dagen på "jobbet" skoj, både LillMelker och Leo var där- kan det bli bättre. LillMelker har gått runt och sagt mitt namn hela dagen, so cute! Leo fick jag ta upp ur vagnen efter att han hade sovit middag, han brukar ha tårar i ögonen och vilja till mamma när någon av de andra fröknarna kommer, men han log och spretade med armar och ben. Jag blev så otroligt glad! (:

Jag har blivit en "fröken" nu, ungarna kallar mig Fröken och går till mig om det är någonting (inte alltid såklart, men jag är ett alternativ). Jag tycker att det är duperskoj jue, visst trodde jag att det skulle vara "okay" att vara där, men det här är mer än det!
Ni skulle sätt lilla Jennifer i dag, vi var uppe på "riktiga" vaktberget och lekte, hon hittade en vattenpöl, när vi gick därifrån hade hon inte något plagg på sig som inte var blött. Hon hade legat och plaskat i vattnet, hon är ett riktigt gulligt litet vattendjur (även om hon gick för långt i måndags då hon nästan badade i toaletten :s).
Och Wilma, hon är som en docka, ni vet en sån där Skrollan som man hade när man var liten? Hon är ganska rund, lockigt brunt ganska kort hår och ett så otroligt gulligt leende! Hon är kanske 2 år, eller 1 ½. <3

I kväll ska killarna komma och glo på Idol med mig. Jag blev jättedissad av Max i går, jag träffade honom utanför Filmkedian men han sa knappt "hej", så nu ska jag kolla vad det var med honom.
Jag har snackat med Johan i dag, och Linus fyller År på söndag, så vi ska ha en överraskningsfest till honom i morgon kväll.
Ojoj, stackars mig, ska ni säga då (a). Jag tycker att det är kul och fixa sånna fester, men jag blir så oerhört trött- så jag ska flirta med Johan och Olov om dom har lust att hålla i det.
(Ledsen Hanny, du är inte den ända jag flirtar med.. :/ p:)

Det var fint väder hela förmiddagen, och en liten stund inpå eftermiddagen, sen gick solen i moln vid 14.45 och det har varit trisst väder sen dess. Ganska skönt, ni som känner mig vet ju att jag gillar regn. Promenader blir bättre när man känner regnet slå emot gatorna.
Slut på mitt dagliga Inlägg, skriver nog ett om något helt annat senare.
SeeYou.

1 kommentar:

Hanny sa...

nu blir jag ledsen, ;/ fast ändå glad. för man ska kunna flirta med andra :D fast känner mig rååå dissad. totalt. <3