onsdag, september 19, 2007

Tjenixen. ♥
Nu ska jag ta och köra igenom min dag, så gått det går- även om ni inte orkar läsa. Gick upp och fixade i ordning mig 07.00. Var på "jobbet" kl: 08.00. Då skulle alla käka frukost och jag fick en stund med en gullunge som heter Leo. Jag har lekt med honom nästan hela dagen. LillMelker var inte där i dag.. :(
På förmiddagen kollade jag igenom massor av bilder sen jag var liten och gick på Vaktberget, Åsa lassade fram jättemycket bilder på mig och mina kompisar. Det var kul, jag tog kort på dom så senare i dag finns dom på Bdb.
Vi åt lunch och sen gick jag med Upptäckarna (5åringarna) och postade deras brev (dom hade skrivit brev på förmiddagen till en av deras kompisar, även föräldrar lr. husdjur).
Sen var vi ute till 16.15 då jag slutade och gick hem. :)

Leo är kanske 2 år och reeally cute! Han och Melker är mina favoriter. Tro mig, jag kommer att få många sådanna. :/ ;p

Just nu sitter jag och lyssnar på music and dricker Varmt vatten med Honung i. Det är gott, och bra för halsen. Jag mår mycket bättre i dag, nu är jag bara snorig, och kanske Lite ont i halsen.
Jag ska snart måla om mina naglar, dom ska bli Rosa- dom är redan rosa, men den har nästan gått bort.
17.00 ska vi käka middag och kl: 18.00 ska jag och mor sticka till Hellmans (klassresegruppen ska träffas och börja planera klassresan i vår, till Göteborg lr. Örebro).
Jag ska snart ringa Johanna, hon skulle egentligen klippa mig i dag, men det ser ut som om det är lite körigt med tid.
Sen ska jag lägga mig och ta det lungt, ringa Matilda om Fagersta och läsa min tidning (Edge) som kom med posten i går. Och så ska jag nog börja lite smått med Evulotionsarb. i No´n.
Idol kl: 20.00, förhoppningsvis hinner jag se på det. :o

Mattias Hoppe.

1 kommentar:

Hanny sa...

(gud va jobbigt att man måste logga in först innan ja skriver :O , men deär värt det) okej, ska skriva en kommentar nu :) men äms ja hoppas du får en trevlig helg, och lova mig att du hör av dig. så ja inte tror att du är död ? :O de vill jag ju inte. <33

ÄMS<3