lördag, oktober 20, 2007

En tidig morgon. Om åtta timmar ska jag gå upp för att sedan åka med mamma till Svandammsskolan och Friskis&Svettis;a. Sen ska vi ta bilen runt 14.00 in till Sthlm/Globen för att se på en Konsert. Fråga mig inte med vem/vilka- I have no idea. Blir säkert jättebra. ? (:
I kväll (vill säga innan klockan blev tolv) var jag hos Max farsa med "gänget". Vi käkade Pizza, kollade på film, och resten av tiden roade jag mig med att lira tvspel med Anton- Max lillebrorsa. För Max fick något "skoj" spel i födelsedagspresent, som dom sitter klistrade framför. Därför sitter jag här nu. För att jag inte orkade tillbringa ännu en kväll till att glo på när boysen lirar Urtrissta tvspel! Suck. Killar, dom är nog de mest beroendeframkallande maskinerna som finns. (Alltså, dom blir mycket lätt beroende av saker och ting.) Nattinatti.

Inga kommentarer: