lördag, oktober 20, 2007

Synd att jag inte kan åka till dig Matilda några dagar på lovet (hon ska först till Åre halva veckan, och landet andra halvan). Jag hade verkligen behövt det. Antingen försöker jag få min far att ta med mig till Åmol, där min farmor bor, eller så ska jag flirta med mormor och morfar och kolla om dom har lust att vara på landet några dagar. Jag har ingen lust att vara hemma. Så jävla trött på allt här. Matilda, jag saknar dig!
Killarna är übertråkiga, är hällre sociala i tvspelet än med mig. Åh, vad jag hatar att Max mor och far var så snälla och gav honom det.

Innan vi ska åka till Globen ska jag:
måla mina naglar (tröttnat på röda naglar)
byta om (försöka leta fram min fovorittröja!)
städa mitt rum (är lite föör stökigt right now)
käka lunch
packa ner so, sv och engelska. (pluugga..)

heejdå.

Inga kommentarer: