torsdag, oktober 25, 2007

Jag mår mättre, det var väl på tiden. I går kväll fick jag låna fem filmer av en kompis. Har inte kunnat se dem på dagen i dag, men nu på kvällen såg jag "A cinderella story" (Chad Michael Murray och Hilary Duff). Den har länge varit en av mina absoluta favoritfilmer- och den behåller sin plats. I morgon ska jag nog ta mig för att se den igen.. Hihi. Jag lånade också två "Home Alone"-filmer, "Chokolate" och en till jag inte minns namnet på.
Får väl se om någon av dem också åker in i dvd-spelaren. Klockan är närmare åtta, funderar på att gå och lägga mig. Men saken är den att jag vaknade två i natt, och kunde inte somna om- jag hade sovit för mycket dagen innan. Så jag tänker inte göra samma misstag igen, vill sova länge i morgon. Så troligtvis stannar jag uppe och kollar på en deckare med mor och far.

Det här gör mig galen. Jag hatar att vara hemma. Alltså, när ingen annan är det. Bästa stunden på dagen är när mamma och pappa kommer hem för att laga middag och allt som hör till. Jag har redan börjat fasa över morgondagen. Jag hatar att vara sjuk. !
Sov sött.

Okej, är inne på msn ett tag till. Jonasjonas loggade in, och faktiskt så har jag saknat hans, vad säger man? "Socialitet över msn"? Det tycker jag låter bra. Haha. Hejdå.

Inga kommentarer: