fredag, oktober 26, 2007

Ooh Goosch! Den är så vacker!
I morse vaknade jag otillåtet tidigt och började se på "Pride&Prejudice", efter det kollade jag på "Chocolat" och åt frukost, vid tio. Sen dess har jag hunnit kolla på "A cinderella story" two times. Och det är därför jag sitter här med blanka ögon. Även om jag visserligen har sett den ett visst antal gånger kan jag inte låta bli att skänka den en tår. *fniss*
Jag skulle egentligen kunna gå ner och se på den En gång till, men nu kan jag alla repliker utantill och skulle inte behöva se den på Engelska längre för att inte förstå vad dom säger. Skulle gå lika bra med, Italienska. Och det känns en aning boring. Funderar på att ringa Julia och tigga om några fler filmer, eller snarare sagt "ett filmbyte".
Klockan är 14.57. Om det skulle intressera någon annan än mig. Mamma kommer inte förrän runt 22.00. Och pappa kommer rund fyra, bror kommer väl snart- även om inte det gör någon större betydelse för mig (eftersom att han ändå inte vill bli smittad-suck).
I dag ska ett no arbete om Isaac Newton vara inlämnat. Kom att tänka på det, någonting jag kan roa mig med nu, så kan jag maila det till Ray innan klockan slår 00.01. Men troligtvis hinner jag innan pappa kommer hem, jag har bara ett halvt A4 kvar. Jippie.!

Ganska trisst; jag har inte lagt in någon bild "av värde" på Min bdb på jag vet inte huur länge. Suck. På tal om ingenting, nu kom bror hem. Hej så länge. Ska göra en kopp te och (jupps) kolla en gång till på "A cinderella story".

Den får mig att tänka på hur mycket man har, så mycket man saknar, och så mycket som man faktiskt kan stå upp för. Den är riktigt bra, även om den har ett släng av "fjolligt"-drag i sig, så är den heelt otrolig. Ni måste inte tycka lika dant, men ändå.

Inga kommentarer: