lördag, oktober 06, 2007

Jo visst.. Så kanske man kan se det?
Jag är råblond, och kanske inte sådär jättesmart (men det har Inte med min hårfärg att göra). Min smarthet ligger absolut inte i hårtopparna, utan i hjärnan. Den som har skrivit det Där måste Isf vara Riktigt Blond. Jag förstår inte att folk forfarande håller på och säger massa knäppa saker om blondiner. Även om jag nästan förstår: "fjortisar" gör sig till blondiner och det finns nästan ingen riktig blondin kvar i vårat samhälle längre, men bortsätt från det.
Grejen med "fjortisar" är bara att dom i själva verket är riktigt jävla smarta- dom flesta (jag kan ju egentligen inte prata för typ, halva Nynäs..). Men genom att verka osmarta tycker killar att det är kul att vara med dom för att dom känner sig så förbannat bra. Jag förstår faktiskt dom, kul att få känna sig bra hela tiden, inget man skulle tacka nej till. (a)

Inga kommentarer: