torsdag, november 22, 2007

jag är förvirrad. en aning. jag vet inte om jag kommer att klara det här. därför vill jag har några veckor och testa, se hur det är och om jag kan hantera det på ett moget sätt. om jag inte gör det, är det ju bara ett tecken på att jag faktiskt inte har släppt det än, inte helt. och då är frågan om jag någonsin kommer att göra det. jag vill verkligen, och då menar jag Verkligen. jag orkar inte gå med det där längre. eller, om jag inte klarar av det, kan det vara ett tecken på att jag faktiskt inte vill?
att jag inte orkar med det än, att jag åh, inte Är mogen för att fortsätta framåt? men jag vill inte stanna upp, jag vill ju fortsätta- och glömma. tog det verkligen så hårt?
det var mer än ett år sedan, och jag kan till och med säga att det var den 6 oktober. jag blev riktgit sårad den eftermiddagen. och vågar jag ta ett så stort steg, och riskera att bli det igen?
eller, värre.. att råka såra den personen som jag gillar, Riktigt mycket?

2 kommentarer:

matilda sa...

oj, vad har hänt emma? puss

Wakeskatebrud sa...

matilda, ringer dig i kväll. (: