lördag, november 24, 2007

svaret är nej: jag och alex är inte tillsammans. till alla er som inte kan sluta fråga, v.s. men vi skulle gärna vara.. men där är det jag som sätter stopp. alla vet ju vad som hände förra året mellan jacob och mig. och jag kan bara inte bli tillsammans med någon, det käns helt fel när jag tänker den tanken. jag är inte redo, det bara är så. men bara för att vi inte kallar oss "tillsammans" så kan man ju umgås som att man är det. okej, johan tyckte att det var helt sjukt (men han har vant sig vid mina knäppa beslut, tur det): "man kan ju inte vara Inte tillsammans med någon, men ändå kyssas?" nej, det kanske man inte kan.. men jag kan inte binda mig, eller "skapa"(?) ett förhållande, eller hur fan man nu säger. ursäkta.
men jag har för mycket känslor inom mig just nu, en polare har gjort slut med hans tjej (och tro mig, Jag bryr mig faktiskt.. det måste vara Blä), och sen är det några andra polare som har börjat uppföra sig konstigt. okej, det är inte så farligt, vem gör inte det i mellan åt liksom? men ändå, allt på en gång, det blir lite för mycket.
på ett sätt vill jag ha tillbaka det gamla, och på ett annat vill jag fortsätta fram och inte vända mig om.

Inga kommentarer: