söndag, november 25, 2007

jag har tappat troendet för horoskop . i går stod det att det skulle bli en otroligt bra dag och att jag skulle vara med om mycket . det sista stämmer , men att dagen var bra , är nog det sista man skulle kunna säga . urk , jag känner mig borta . jag finns inte här egentligen .. man bara tror det .

jag ville inte vakna i morse , det skulle varit skönt om jag aldrig hade gjort det . mardrömmarna kom först när jag vaknade- hur bra är det på en skala ?
jag har fotbollsträning om någon timme , sen ska jag göra mig i ordning och sedan ringa timmy . vi ska plugga , har ganska mycket nu i veckan (engelska projekt, tyska läxa, matte prov, hemkunskaps inläming) så vi ska hjälpas åt . och så måste jag ringa alex .. jag ringde nyss, men då var dom på mässan i älvsjö: så jag hade ingen lust att prata när han stod bland alla . urk , burk och blä .
jag ska ringas med matilda och johanna i dag också . men jag ringer gärna: slösar massa onödiga pengar på hemtelefonen för att reta mor och far . jag vet att det är jättelarvigt , men faktiskt så bryr jag mig inte . i så fall tänker jag var larvig hela dagen . mor har precis haft ett föredrag för mig om alla nya saker hon kommit på , som att jag inte får ha några kompisar här sent på kvällen på jullovet m .m. SÄMST ! så därför ogillar jag henne , och far just nu . förhoppningsvis ändrar dom sig snart .. innan jag tjurar ihjäl. :o
dom kommer inte få en trevlig middag i huset på ett tag , när jag sitter med dom .

Inga kommentarer: