måndag, december 31, 2007

hej ! det är sista dagen på året 2007- den absolut sista . det kommer aldrig tillbaka . från i mrogonbitti är det bara att se fram på ett nytt år som ljusnar allt mer . jag är mer än nöjd med mitt år . jag har umgåts med kompisar, åkt på träningsläger, tävlingar, kommit 1a i flickklassen på wakeskate sm, varit på landet en hel del, fått nya kompisar, varit mycket med familjen, varit utomlands, träffat en kändis på mc donalds, åkt snowboard, träffat ännu mer nya kompisar, pluggat, och mycket mer . det finns saker jag önskar att jag inte gjort, som jag önskar var ogjorda . men det finns också saker jag önskar att jag gjort, att jag tagit chansen när jag hade den . men så kommer det alltid att vara, men jag är nöjd.

just nu sitter jag och väntar på att mitt nagellack ska torka . i kväll ska jag på fest, och jag hörde i dag att man aldrig går på fest utan finkläder . så då passar man ju på nu . jag ser fram emot i kväll, och hoppas verkligen att det kommer att bli en nyårsafton atta minnas . jag ska möta några kompisar vid filmkedian snart, ska inhandla lita godis - jag ska börja mitt godis löfte i morgon, och En sista gång måste jag ju få äta lite . mums .

nu måste jag kila, mina nyårslöften är klara : men hemliga.
hej, och ha ett otroligt Gott Nytt År.

Inga kommentarer: