fredag, januari 04, 2008

god kväll. jag känner verkligen inte för en ny termin med nya tag och nya förväntningar och krav. jag tycker att det kan vara slut nu. kanske jag tycker så endast för att mitt lov varit otroligt bra. varit, vi har fortfarande lov, men vi börjar på tisdag ? (kan vara onsdag). och i dag är det en början på en fredagsförmiddag. urk, varför går tiden så fort ? kanske ska jag inte klaga. men jag kände för det.

i dag var jag i sthlm med min storebror. vi hade jättemysigt, köpte singstar (till familjen visserligen, mor och far betalar). jag hittade en rip curl t-tjöja, underkläder, ett rip curl skärp och en t-shirt också. nöjdnöjdnöjd.

johanna sov hos mig i natt. vi hade värsta filmnatten, vi fick sova i vardagrummet- woho. vi hyrde fyra filmer, så efter en lång promenad ner i hamnen-estö-centrum-hem så började vårat filmkollade klockan 20.45. vi somnade vid 01.55 (kollade på klockan sista gången).

i förrgår- alltså tisdag till onsdag, så sov johan linus och albin hos mig. apakul. men orkar tyvärr inte skriva om det nu. för nu är det dags för mig att gå och natta. sov så sött.

m, jag glömmer dig inte.

Inga kommentarer: