lördag, december 08, 2007

jag fick två och en halv uppgift till i går av sara och rosol. medan dom skulle ta hand om allt godis, gå och handla allt vi behövde så skulle jag; slå in presenten, gå och hyra en film (sara hade messat titeln) och sedan vara vid tåget 14.50.
jag förstår inte varför dom ger mig så stort ansvar (haha)!

jag hann varken slå in presenten, det fick vi göra utanför skotten, hyra film hann jag inte heller; snodde med mig "1408" hemmifrån istället. och när jag kom rusande mot tåget var det påväg att åka utan mig.
hehe.

och efter det, när rosol och sara hade dampat klart på mig (jag överlevde- som synd var) så frågade sara om jag hade hennes Stadiumkasse med mig (hon vill ha en röd stadiumkasse, hon har ingen sån), men den hade jag tyvärr glömt. och så frågade hon om jag hade kommit ihåg hennes lillasysters julklapp som hon hade glömt hos mig sist.
UPPS.
när jag kom hem ett antal timmar senare visade det sig, oj, att jag hade använt den röda stadiumkassen som papperskorg. jag fick ganska bråttom att byta påse. sara, tro mig när jag säger det:

jag bara Älskar dig ! :D


eller.. är det ni som bara Måste älska mig ? :o
HAHA! <3

Inga kommentarer: