onsdag, december 05, 2007

ey, jag känner för ett inlägg. hur är det med alla? med mig är det bra, nymålade röda naglar och en tekopp framför mig. bättre kan jag inte känna mig just nu. jag har börjat få dåligt samvete. ni vet att jag har börjat umgås med alex o.c? därför har jag inte haft tid att träffa olov, johan o.c på ett tag. mellanrummen blir bara längre..
men samtidigt tycker jag inte att det är fel på det, eftersom att dom inte direkt ringt och sagt att dom tycker att jag ska vara med. bara ringt och kollat läget. och dessutom har dom börjat lirat jättemycket skate. ni vet, det där knäppa tvspelet? för ett år sedan älskade jag tvspel. det gör jag nu också, men det går gränser för hur inne man får vara i ett tvspel. alltså inte "inne",eftersom att jag själv när jag spelar inte är kontaktbar, men att man kan sitta och lira i timmar; och föredra spelet framför sina polare, känns det lite meningslöst.

killar, jag menar inte att ni ska skita i tvspelet för min skull: ni tycker att det är kul. men ni kan inte komma och tycka att jag har lämnat er, eller att jag inte Vill vara med er längre. ni får inte ens känna så, jag lämnar er inte.
jag bara tar en paus från eran värld. och ser mig om i några andras.

jag vet inte vart innehållet i den här texten flög i väg, hade tänkt att snacka om dagen när jag började skriva, men men; ni vet ju hur jag är. i kväll har jag träning 19.30-21.00. jippi.
FÅ MIG ATT TYCKA ATT DET ÄR KUL IGEN!

några meningar listade efter mig (1=bäst, 10=sämst):

1. skratt är lugnande medel utan några biverkningar.
2. dörrar till det förflutna låter sig inte öppnas utan att det knarrar.
3. tillf'ället får inte försummas. Ett precis likadant besöker oss sällan två gånger.
4. en opdimist köper sig en ny plånbok för sin sista sedel.
5. att ibland stanna upp ett tag, kan vara enda möjligheten till att orka gå vidare.
6. fråga dig själv i fullaste allvar om de människor du umgås med lyfter dig, eller drar ner dig.
7. det bästa sättet att få ett arbete att verka svårt är att skjuta upp det.
8. den kloke kryddar sitt språk med ordspråk, den enfaldiga med svordomar.
9. man hör bara de frågor man är i stånd till att besvara.
10. onormal är den männoskan som aldrig byter åsikt.

tillbaka från träningen. den var jättekul. !
tillbaka i målishandskarna, emma är glad, emma är glad.
sleep tight. :)

Inga kommentarer: