söndag, januari 13, 2008

ibland skulle man bra gärna vilja veta vad andra tänker.

min helg har varit grymt kul.
*i fredags kväll var jag på bio med olov staffan max och christoffer.
i* lördags var jag på träning mellan 11-12.00,
14.30 stack jag och staffan till linus, där vi mötte upp allt annat wakeboardfolk
(jättetrevligt att träffa alla killarna igen).
klockan 16.30 hämtade far mig därifrån-
för att skjutsa mig upp till fågelgatan där jag var till 21.30.
jag och mina andra polare lagade middag,
körde singstar och dansade som dårar-
men vi hade grymt kul (bilder på http://wsb.bilddagboken.se/) .
21.30 stack jag och max med johan hem till linus igen,
då kollade vi på en thriller (apa bra, ngt franskt namn?).
alex och isak kom och kollade med oss också.
gick sällskap med johan och max därifrån vid 01.00.
*i dag, söndag, hade jag en degförmiddag,
sen hade jag träning mellan 14.-16.00.
duschade, sen kom johanna 17.00. vi kollade på "hairspray".
avlutade med en promenad runt centrum.

nattinatti.

Inga kommentarer: