torsdag, februari 21, 2008

heej. jag är inte på något humör alls. efter en filmkväll med Johanna hos mig, efter det att ha kommit hem från Världens Roligaste Viakväll (småironisk), ringde Gabbi mig och vi lurade ett tag. nu är klockan sent, och jag borde sova.. men jag menade det jag berättade för lisa i kväll. jag har inte kunnat sova på två nätter, och det gör mig galen (!).

"vad du än bestämmer dig för, hur du än är, vad du än säger, kommer du alltid att vara min vän. även om inte jag är din."
"en flickvän kan man bara dumpa .. eller hur ? men en bästavän, håller oftast livet ut ..?"

kändes bra att höra. även om det inte hjälper.

men den här var också ganska skön:
"vadå, ?! hon är ändå fulare än Dig!"

jomen, tack.. som om det har med saken att göra. *ler stort!*

(åh, måste bara berätta det: den som sa det där sista, kom bara springandes i förbifarten och sa det.
hon visste egentligen inte vem eller vad vi pratade om.)

Inga kommentarer: