onsdag, februari 20, 2008

i går kväll kunde jag inte sova.
och när jag väl somnade var klockan 06.00 och mina kinder sved av torkade tårar.

men min dag utvecklades till det bättre. det var fint väder. jag och en kompis gick hem till mig för att hämta skridskor på lunchen, käkade fil och flingor (och en banan var), och gick tillbaka till skolan. lite senare tog klassen bussen till ishallen. shit vad kul det var. länge sedan jag hade så kul på isen, och kände mig bra.
tog bussen hem, käkade mellanmål. sen tog jag och en annan kompis bussen till ösmo simhall. vi simmade 1 km, fikade-> bastade, och sen fick vi bila hem (med en mamma vi känner).

kände av den dåliga sömnen jag fick i natt när jag kom hem. jag åt tacco med de återsående av familjen, sen pluggade jag i 1.5 timmar. packade i furtiofem minuter.
satt och kände mig ensam över att jag inte har någon om står mig nära just nu. och ingen jag kan prata med. fast det gjorde jag efter jag pluggat klart, och innan mammas barndomsbästis kom på besök- trevligt.

nu ska jag gå och begrava mig igen, hejdå.

Inga kommentarer: