torsdag, februari 07, 2008

jag vill gå och döö. inte bokstavligt, men jag förstår inte varför man ska vara Lite sjuk, antingen mycket, eller inte alls ! jag har förvandlats från en sån där varm-kudde, till en hostmaskin. och jag kan väl inte säga att det ena är bättre än det andra. det Suger !

nationellaprovet gick bra. satt längst bak med debb, och vi hade minst sagt trevligt. vi fick fyra olika saker att skriva om. jag valde "val som berör", då skulle man skriva en berättalse om något man varit med om (man kunde hitta på), något val man gjort. jag tänker inte skriva här vad jag skrev om. men det har hänt på riktigt (heh, anledningen till varför jag inte barättar är just därför).

jag coh johanna gick och hyrde en film när vi slutade kl: 14.00. "what a girl wants", snyfftsnyfft. åh, nu är olov och max i fjällen, och johan är i sydafrika, vilka jävla polare man har, som lämnar en här trista sverige .. suck. fast jag ska inte klaga för mycket, jag trivs ändå gaanska bra.

Inga kommentarer: