torsdag, februari 07, 2008

klockan är nio noll nio. det betyder att om 51 minuter ska jag sitta och skriva en uppsats (novell, krönika ?) i fyra timmar. jag ser inte fram emot det !
jag har fortfarande feber, och hostar.
har precis kollat klart på "dreamgirls", den var inte så bra som jag hade tänkt mig. menmen.

urk, jag orkar inte käka frukost. jobbit att sitta och mumsa i sig frulle i plugget. heh.

jag känner mig som vädret utanför fönstret. ganksa ljust, men regnigt och himmelen är full av moln. vita moln. åh, jag skulle vilja vara hemma i dag med. tänk att bara ligga hemma i soffan och kolla på ännu fler filmer, äta glass .. suck, jag har engelskaläxa till i morgon ! har inte pluggat sen i ..? måndags kanske.

oj, var seg i dag ! nu är klockan nio sexton. wuupps.
hejdå.

Inga kommentarer: