onsdag, februari 06, 2008

hej. har precis märkt att min nuvarande nokia 3310 inte vill fungera. vad är det för problem med mig och motiltelefoner ?
min dag har bestått av sovning till halv elva sen: filmtittande och glassätande.

dagens filmer:
"agent cody banks"
"american dreamz"
"steel frontier"
"shotgun"
"legionnaire"
"ocean´s thirteen"

bortsätt från att jag hostar hela tiden, "ligger" med 39.9 graders feber (varför sitter jag här ?!) och har ont i halsen, mår jag ganska bra. jag har bosatt mig i soffan för övrigt, men det började bli jobbigt, så jag vill koncentrera mig på något annat ett tag- innan jag hamnar där nere med en till film.
i morgon är det svenska nationella skrivningen hela dagen (10.00-14.00), jag ska gå dit, och göra mitt bästa. jag bara hoppas att jag mår bättre ! det blir hem och vila efter skolan.
på fredag ska jag leka med tt på kvällen, trodde jag skulle få jz och z som sällskap också, men tt ville leka med mig ensam. ska bli trevligt, får se vad det blir för film. :)

ska chatta lite med jonasjonas och jz innan jag vandrar ner till soffan och dvd´n igen. hej så länge.

Inga kommentarer: